Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar
Ders Notu C. Aktepe, M. Baş, M. Tolon, Müşteri İlişkileri Yönetimi, Detay Yayıncılık, 2009. Y. Odabaşı, Müşteri İlişkileri Yönetimi, Sistem Yayıncılık, 2010.
Diğer Kaynaklar Öğretim elemanı tarafından hazırlanan ders notları
Dersin İçeriği
Müşteri ilişkileri, Turizmde müşteri değeri, Müşteri tatmini, Müşteri odaklılık, Benchmarking (Kıyaslama)
Dersin Amacı
Katılımcılara; Müşteri ilişkileri ile ilgili güncel gelişmeler ve yaklaşımlar konusunda bilgi vermek, Turizm işletmelerinde müşteri memnuniyeti için gerekli olan müşteri ilişkileri hakkında bilgi vermek, Teknolojinin müşteri ilişkileri yönetiminde kullanımını açıklamak.