Ders Notları

100% Complete (success)
Dikkat !!! Lütfen okuyunuz ...

Öğretim Üyesi (Üyeleri): Prof. Dr. Yetkin Bulut *

(*) Ders notu girebilmek için, bu alanda kendi isminiz yazıyor olmalı...

  • Bologna verilerinin girilmesi;
    ubys.omu.edu.tr adresinden,
    ÜBYS' de Öğretim Elemanları yetkisi seçilmeli... Öğretim elemanı danışmanlık işlemlerinden yapabilirsiniz...
Yıl: 2023, Dönem: Güz
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar

Ders Notu C. Aktepe, M. Baş, M. Tolon, Müşteri İlişkileri Yönetimi, Detay Yayıncılık, 2009. Y. Odabaşı, Müşteri İlişkileri Yönetimi, Sistem Yayıncılık, 2010. Diğer Kaynaklar Öğretim elemanı tarafından hazırlanan ders notları

Dersin İçeriği

Müşteri ilişkileri, Turizmde müşteri değeri, Müşteri tatmini, Müşteri odaklılık, Benchmarking (Kıyaslama)

Dersin Amacı

Katılımcılara; Müşteri ilişkileri ile ilgili güncel gelişmeler ve yaklaşımlar konusunda bilgi vermek, Turizm işletmelerinde müşteri memnuniyeti için gerekli olan müşteri ilişkileri hakkında bilgi vermek, Teknolojinin müşteri ilişkileri yönetiminde kullanımını açıklamak.

Haftalık Ders İçeriği

Hafta Teorik Uygulama Laboratuar Ders Notları
1 Müşteri İlişkileri Yönetiminde Temel Kavramlar
2 Müşteri İlişkileri Yönetiminin Ortaya Çıkışı
3 Turizm İşletmelerinde Müşteri İlişkileri Yönetimi
4 Turizm İşletmelerinde Müşteri Tatmini ve Ölçümü
5 Turizm Sektöründe Müşteri Sadakati
6 İlişkisel Pazarlama ve Müşteri İlişkiler Yönetimi
7 Turizmde Müşteri Değeri
8 Müşteri İlişkileri Yönetiminde İletişim
9 Müşteri İlişkileri Yönetiminde Müşteri Hizmetleri
10 Müşteri İlişkilerinin Ölçülmesi
11 Müşteri İlişkileri Yönetimi ve Pazarlama
12 Turizm İşletmelerinde Bencmarking (Kıyaslama)
13 Turizm İşletmelerinde Müşteri Odaklı Kültür
14 Teknoloji ve Müşteri İlişkileri Yönetimi