Ders Notları

100% Complete (success)
Dikkat !!! Lütfen okuyunuz ...

Öğretim Üyesi (Üyeleri): Doç. Dr. Esin Hazneci *

(*) Ders notu girebilmek için, bu alanda kendi isminiz yazıyor olmalı...

  • Bologna verilerinin girilmesi;
    ubys.omu.edu.tr adresinden,
    ÜBYS' de Öğretim Elemanları yetkisi seçilmeli... Öğretim elemanı danışmanlık işlemlerinden yapabilirsiniz...
Yıl: 2025, Dönem: Güz
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar

Clow, K., E. and Baack, D. (2016). Integrated Advertising, Promotion and Marketing Communication, Pearson Odabaşı Y., Oyman M., (2019). Pazarlama iletişimi yönetimi.

Dersin İçeriği

Bu dersin içeriği, pazarlama iletişimi kavramını, pazarlama iletişiminin temelleri, bütünleşik pazarlama iletişimi reklam araçları, dijital ve alternatif pazarlama, bütünleşik pazarlama iletişiminin tutundurma amaçları, bütünleşik pazarlama etiği başlıklarından oluşmaktadır.

Dersin Amacı

Bu dersin amacı, işletmelerin ihtiyacı olan iletişim becerilerinin geliştirilmesi için gerekli olan teorik ve uygulama örneklerine ilişkin alt yapının oluşturulmasıdır.

Haftalık Ders İçeriği

Hafta Teorik Uygulama Laboratuar Ders Notları
1 İletişim ve bütünleşik pazarlama iletişimi
2 Reklam
3 Halkla ilişkiler
4 Satış Geliştirme
5 Kişisel satış
6 Satış tutundurma çabaları
7 Ürün ve marka pazarlama
8 Kurum kimliği ve kurum imajı
9 Müşteri değeri ve deneyim yaratan iletişim
10 Doğrudan pazarlama
11 Ticari fuarlar ve sergiler
12 Bütünleşik pazarlama iletişimi yönetimi
13 Girişimcilik ve yenilikçilikte reklam fonksiyonları uygulamaları
14 Reklam fonksiyonları uygulamaları