| 1 |
Derse Giriş ve İçerikler |
|
|
|
| 2 |
Bütünleşik Pazarlama İletişimi (IMC) ve Marka Kavramına Nörobilimsel Bakış |
|
|
|
| 3 |
Zihinsel Çağrışım Ağları, Marka Konumlandırma ve Hafıza Sistemleri |
|
|
|
| 4 |
Marka Kimliğinde Renk, Ses, Koku ve Dokunmanın Nöral Etkisi |
|
|
|
| 5 |
: İletişim Karmaşasında Beynin Filtrelerini Aşmak (Bottom-up vs Top-down Dikkat) |
|
|
|
| 6 |
Reklamın Psikolojisi, Duygusal Bulaşma ve Ayna Nöronlar |
|
|
|
| 7 |
Kurumsal İtibarın İnşasında Oksitosin ve Sosyal Beyin |
|
|
|
| 8 |
Ödül Mekanizmaları (Dopamin Döngüleri) ve Dijital Etkileşim |
|
|
|
| 9 |
ARA SINAV |
|
|
|
| 10 |
Marka Hikayelerinin Beyindeki Senkronizasyon Etkisi |
|
|
|
| 11 |
Ödeme Acısı" (Pain of Paying) ve İkna Psikolojisi (Cialdini İlkeleri) |
|
|
|
| 12 |
Omnichannel Tutarlılığı ve Bilişsel Akıcılık (Cognitive Fluency) |
|
|
|
| 13 |
Satın Alma Döngüsünü Alışkanlığa Dönüştürmek (Basal Ganglia'nın Rolü) |
|
|
|
| 14 |
Geleneksel Yöntemler ve Nörometrikler (Marka Sağlığı Nasıl Ölçülür?) |
|
|
|
| 15 |
Nöroetik Çerçevesinde Manipülasyon vs. İkna Tartışmaları |
|
|
|