Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar
ETKİNLİK YÖNETİMİ, Eylin Aktaş, Aylin Göztaş, 2017, Detay Yaıncılık, Ankara.
Dersin İçeriği
Etkinlik kavramı, kapsamı ve özellikleri, etkinlik turizmi, etkinliklerin yönetimi ve koordinasyonu, etkinlik pazarlaması, marka ve marka iletişimi kavramları, pazar analizi, bölümleme (segmentasyon), konumlandırma, marka kimlik ve kişiliği, marka mimarisi, turizm sektöründe marka iletişimi ve etkinlik, örnek uygulamalar bu derste ele alınmaktadır.
Dersin Amacı
Etkinlik yönetiminin beş aşamasını anlatıp, değerlendirebilmesini sağlayabilmek, iletişim ve sinerji kavramlarını ve bu kavramların etkinlik tasarımına nasıl uygulandıklarını öğretmek, zamanlarını nasıl etkin bir biçimde yöneteceklerini anlatmak, bir etkinlik mekanının denetiminin nasıl yürütüleceğini öğretmektir.