Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar
Huiming, Zhu. (2005). “Service qualıty of travel agents”. Internatıonal Conference on services systems and services management, proceedings of ICSSS’M. 13–15 June 2005<br /><br />Agresti, A. (1996). An Introduction to Categorical Data Analysis, John Wiley and Sons. Inc.<br /><br />Tripp, C. And Drea, John T. (2002). “Selecting and promotıng service encounter elements in passenger rail transportation”. The Journal of Services Marketing. 16/5: 432<br /><br />Şensöz, U. (2010). ISO 10002 Müşteri memnuniyeti ve müşteri şikâyetleri yönetimi standardı ve müşteri memnuniyeti: bir araştırma. Yüksek lisans tezi, İstanbul Üniversitesi, İstanbul.<br /><br />Öge, V. (2007). İstanbul’da kent içi ulaştırma sistemlerinin gerektirdiği alanlar ve alan kullanım maliyeti. Yüksek lisans tezi, İstanbul Teknik Üniversitesi, İstanbul.<br /><br />Aras, H. (2007). Kar amaçsız örgütlerde müşteri memnuniyeti. Yüksek lisans tezi, Balıkesir Üniversitesi, Balıkesir.<br /><br />Meyer, M.D., 2003.Measuring System Performance: The Key to Establishing Operations as a Core Agency Mission, PhD Thesis, Georgia Institute of Technology, USA. <br /><br />Zolfaghari, S., 2004. A Multi Attribute Performance Measurement Model for Advanced Public Transit Systems, Ryerson University, USA. <br /><br />Manheim, L., 1979. Fundamentals of Transportation System Analyses, USA. <br /><br />TCRPG-6 A Guide Book for Developing a Transit Performance Measurement System INTERIM REPORT (TRB), 2002. <br /><br />Wang, H., 2004. A Study of System Performance Measures for Inter-modal Transportation, MSc Thesis, Mississippi State University, USA. <br /><br />Performance Measures to Improve Transportation System (TRB), 2003. <br />
Dersin Amacı
Ulaşım planlaması, insanların ve malların bir yerden bir yere aktarımı ile tüm konuları ve bu hareketliliğin yarattığı trafik kompozisyonunu ele almaktadır. Dolayısıyla; ulaşım planlamasının temel ilgi alanı insan olmaktadır. Ulaşım planlamasında sunulan hizmetler doğrudan kullanıcılar ile ilgili olduğunda ulaşım planlamasında sunulan hizmetlerin kullanıcı memnuniyeti açısından değerlendirilmesi önemli olmaktadır. Bu doğrultuda; ders kapsamında ulaşım planlamasında sunulan hizmetler ve kullanıcılar arasındaki ilişkilerin incelenmesi amaçlanmaktadır.