| 1 |
İletişim kavramı, temel ilkeleri ve iletişimin rekreasyonla ilişkisi tanıtılır. |
|
|
|
| 2 |
İletişim türleri (sözlü, sözsüz, yazılı) ve rekreasyon uygulamalarındaki yeri incelenir. |
|
|
|
| 3 |
Rekreasyon liderliği bağlamında etkili iletişimin önemi ele alınır. |
|
|
|
| 4 |
Sözsüz iletişim biçimleri (beden dili, jest, mimik vb.) örneklerle değerlendirilir. |
|
|
|
| 5 |
Empatik iletişim, aktif dinleme ve anlama becerileri geliştirilir. |
|
|
|
| 6 |
Rekreasyon katılımcılarıyla etkili geri bildirim ve ilişki kurma yöntemleri işlenir. |
|
|
|
| 7 |
Vize Sınavı |
|
|
|
| 8 |
Grup dinamiği ve grup içi iletişimin temel özellikleri tartışılır. |
|
|
|
| 9 |
Rekreasyon ortamlarında iletişim engelleri ve çatışma yönetimi ele alınır. |
|
|
|
| 10 |
Farklı yaş ve özel gruplarla iletişim kurma stratejileri değerlendirilir. |
|
|
|
| 11 |
İletişim teknolojilerinin rekreasyonda kullanımı ve dijital etkileşim olanakları incelenir. |
|
|
|
| 12 |
Etkili sunum teknikleri ve grup önünde iletişim uygulamaları yapılır. |
|
|
|
| 13 |
Genel tekrar, vaka örnekleri ve öğrenci uygulama sunumları gerçekleştirilir. |
|
|
|
| 14 |
Final Sınavı |
|
|
|