| 1 |
Pazarlamanın kavranması (pazarlamanın uğraşmak zorunda olduğu engeller, pazarlama yönlü
olmanın ilkeleri, pazarlama işlevleri)
|
|
|
|
| 2 |
Turizm pazarlamasının kavranması (niteliği, turizm pazarlama anlayışının geliştirilmesi, hizmetin
özellikleri turizm pazarlamasının özellikleri) |
|
|
|
| 3 |
Turistik tüketici davranışı (turistik tüketici davranış araştırmasının yararları, turistik tüketici
davranışının psikolojik, toplumsal, kültürel, kişisel, durumsal etmenleri) |
|
|
|
| 4 |
Sağlık turisti satın alma karar süreci (satın alma karar sürecinin aşamaları, etmenleri, algılanan
risk ve çeşitleri, özellikleri)
|
|
|
|
| 5 |
Turistik istem ve turist tiplendirmesi (turistik istemi oluşturan etmenler, turistik istemin özellikleri,
turist tiplendirmeleri) |
|
|
|
| 6 |
Sağlık turizm pazarları ve pazar bölümlemesi (Pazar ve Pazar bölümlemenin niteliği, Pazar
bölümlemenin dayandırıldığı varsayımlar, Pazar bölümlemenin yararları ve koşulları, bölümleme
yöntemleri, turizm pazarlarının gruplandırılması ve özellikleri)
|
|
|
|
| 7 |
Sağlık turizmi ürün kararları (turistik ürün kararlarının niteliği, turistik ürünlerin boyutları ve
düzeyleri, turistik ürün sınıflandırılması, turistik ürünlerin özellikleri, turistik ürün stratejileri) |
|
|
|
| 8 |
Sağlık turizmi ürün kararları (turistik ürün kararlarının niteliği, turistik ürünlerin boyutları ve
düzeyleri, turistik ürün sınıflandırılması, turistik ürünlerin özellikleri, turistik ürün stratejileri) |
|
|
|
| 9 |
Sağlık turizmi fiyatlama kararları (fiyatlama amaçları, fiyatlama yaklaşımları, fiyat değişiklikleri)
|
|
|
|
| 10 |
Sağlık turizmi fiyatlama kararları (fiyatlama amaçları, fiyatlama yaklaşımları, fiyat değişiklikleri)
|
|
|
|
| 11 |
Sağlık turizmi dağıtım (turist getirme) kararları: dağıtım sistemleri( dağıtım işlevleri, turistik dağıtım
sisteminin türleri)
|
|
|
|
| 12 |
Sağlık turizmi dağıtım (turist getirme) kararları: turizm pazarlama aracıları (turizm pazarlama
aracılarının faaliyetleri, sınıflandırılması) |
|
|
|
| 13 |
Sağlık turizmi tutundurma kararları (tutundurmanın boyutları, tutundurma yaklaşımları-reklamcılık,
halkla ilişkiler, sürülmeme, bildirseme, duyurum, lobicilik, kişisel satış |
|
|
|
| 14 |
Genel Tekrar |
|
|
|