1 |
Sağlık Kurumlarında Kalite ve Tarihsel GelişimiDersin tanıtımı ve önemi |
|
|
|
2 |
Sağlık Kurumlarında Kalite ve Tarihsel GelişimiSağlık Hizmetleri Tanımı ve Sınıflandırılması |
|
|
|
3 |
Toplam Kalite Yönetimi, İlkeleri ve ÖncüleriYataklı ve Yataksız Sağlık Kurumları ve Özellikleri |
|
|
|
4 |
Toplam Kalite Yönetimi, İlkeleri ve ÖncüleriSağlık Kurumlarında Kalite ve Toplam Kalite Yönetimi Kavramları ve Tarihsel Gelişimi |
|
|
|
5 |
Sağlık kurumlarında Uygulanan Uluslararası Kalite ÖdülleriSağlık Kurumları Odaklı Toplam Kalite Yönetimi İlkeleri |
|
|
|
6 |
Sağlık kurumlarında Uygulanan Uluslararası Kalite ÖdülleriToplam Kalite Yönetimi Öncüleri ve Sağlık Kurumları Odaklı Bakış |
|
|
|
7 |
Sağlıkta Kalite Konusunda Yapılmış Olan Bilimsel ÇalışmalarSağlık Kurumlarında Uygulanan Uluslararası Kalite Ödülleri ve Kalite Güvence Sistemleri |
|
|
|
8 |
Sağlıkta Kalite Konusunda Yapılmış Olan Bilimsel ÇalışmalarAra Sınav |
|
|
|
9 |
Sağlık Kurumlarında Müşteri Memnuniyeti Ölçümü |
|
|
|
10 |
Sağlık Kurumlarında Müşteri MemnuniyetiSağlık Hizmetlerinde Kullanılan Performans Ölçüm Araçları |
|
|
|
11 |
Sağlık Kurumlarında Müşteri MemnuniyetiSağlık Hizmetlerinde Kullanılan Performans Ölçüm Araçları |
|
|
|
12 |
Sağlık Hizmetlerinde Kullanılan Performans Ölçüm AraçlarıSağlıkta Kalite İyileştirme Modelleri |
|
|
|
13 |
Sağlıkta Kalite İyileştirme Modelleri ve AraçlarıSağlıkta Kalite İyileştirme Araçları |
|
|
|
14 |
Sağlıkta Kalite İyileştirme Modelleri ve AraçlarıSağlıkta Kalite İyileştirme Araçları |
|
|
|