| 1 |
Ders, kalite kavramları ve standardizasyonun temelleriyle başlayıp ISO ve diğer kalite yönetim sistemlerini kapsayacak şekilde ilerler. Ara sınav ve uygulamalı örnekler ile süreç yönetimi, denetim ve sürekli iyileştirme konuları işlenir. Son haftalarda kalite maliyetleri, müşteri memnuniyeti ve final sınavına hazırlık yapılır. |
|
|
|
| 2 |
Ders, kalite kavramları ve standardizasyonun temelleriyle başlayıp ISO ve diğer kalite yönetim sistemlerini kapsayacak şekilde ilerler. Ara sınav ve uygulamalı örnekler ile süreç yönetimi, denetim ve sürekli iyileştirme konuları işlenir. Son haftalarda kalite maliyetleri, müşteri memnuniyeti ve final sınavına hazırlık yapılır. |
|
|
|
| 3 |
Ders, kalite kavramları ve standardizasyonun temelleriyle başlayıp ISO ve diğer kalite yönetim sistemlerini kapsayacak şekilde ilerler. Ara sınav ve uygulamalı örnekler ile süreç yönetimi, denetim ve sürekli iyileştirme konuları işlenir. Son haftalarda kalite maliyetleri, müşteri memnuniyeti ve final sınavına hazırlık yapılır. |
|
|
|
| 4 |
Ders, kalite kavramları ve standardizasyonun temelleriyle başlayıp ISO ve diğer kalite yönetim sistemlerini kapsayacak şekilde ilerler. Ara sınav ve uygulamalı örnekler ile süreç yönetimi, denetim ve sürekli iyileştirme konuları işlenir. Son haftalarda kalite maliyetleri, müşteri memnuniyeti ve final sınavına hazırlık yapılır. |
|
|
|
| 5 |
Ders, kalite kavramları ve standardizasyonun temelleriyle başlayıp ISO ve diğer kalite yönetim sistemlerini kapsayacak şekilde ilerler. Ara sınav ve uygulamalı örnekler ile süreç yönetimi, denetim ve sürekli iyileştirme konuları işlenir. Son haftalarda kalite maliyetleri, müşteri memnuniyeti ve final sınavına hazırlık yapılır. |
|
|
|
| 6 |
Ders, kalite kavramları ve standardizasyonun temelleriyle başlayıp ISO ve diğer kalite yönetim sistemlerini kapsayacak şekilde ilerler. Ara sınav ve uygulamalı örnekler ile süreç yönetimi, denetim ve sürekli iyileştirme konuları işlenir. Son haftalarda kalite maliyetleri, müşteri memnuniyeti ve final sınavına hazırlık yapılır. |
|
|
|
| 7 |
Ders, kalite kavramları ve standardizasyonun temelleriyle başlayıp ISO ve diğer kalite yönetim sistemlerini kapsayacak şekilde ilerler. Ara sınav ve uygulamalı örnekler ile süreç yönetimi, denetim ve sürekli iyileştirme konuları işlenir. Son haftalarda kalite maliyetleri, müşteri memnuniyeti ve final sınavına hazırlık yapılır. |
|
|
|
| 8 |
Ders, kalite kavramları ve standardizasyonun temelleriyle başlayıp ISO ve diğer kalite yönetim sistemlerini kapsayacak şekilde ilerler. Ara sınav ve uygulamalı örnekler ile süreç yönetimi, denetim ve sürekli iyileştirme konuları işlenir. Son haftalarda kalite maliyetleri, müşteri memnuniyeti ve final sınavına hazırlık yapılır. |
|
|
|
| 9 |
Ders, kalite kavramları ve standardizasyonun temelleriyle başlayıp ISO ve diğer kalite yönetim sistemlerini kapsayacak şekilde ilerler. Ara sınav ve uygulamalı örnekler ile süreç yönetimi, denetim ve sürekli iyileştirme konuları işlenir. Son haftalarda kalite maliyetleri, müşteri memnuniyeti ve final sınavına hazırlık yapılır. |
|
|
|
| 10 |
Ders, kalite kavramları ve standardizasyonun temelleriyle başlayıp ISO ve diğer kalite yönetim sistemlerini kapsayacak şekilde ilerler. Ara sınav ve uygulamalı örnekler ile süreç yönetimi, denetim ve sürekli iyileştirme konuları işlenir. Son haftalarda kalite maliyetleri, müşteri memnuniyeti ve final sınavına hazırlık yapılır. |
|
|
|
| 11 |
Ders, kalite kavramları ve standardizasyonun temelleriyle başlayıp ISO ve diğer kalite yönetim sistemlerini kapsayacak şekilde ilerler. Ara sınav ve uygulamalı örnekler ile süreç yönetimi, denetim ve sürekli iyileştirme konuları işlenir. Son haftalarda kalite maliyetleri, müşteri memnuniyeti ve final sınavına hazırlık yapılır. |
|
|
|
| 12 |
Ders, kalite kavramları ve standardizasyonun temelleriyle başlayıp ISO ve diğer kalite yönetim sistemlerini kapsayacak şekilde ilerler. Ara sınav ve uygulamalı örnekler ile süreç yönetimi, denetim ve sürekli iyileştirme konuları işlenir. Son haftalarda kalite maliyetleri, müşteri memnuniyeti ve final sınavına hazırlık yapılır. |
|
|
|
| 13 |
Ders, kalite kavramları ve standardizasyonun temelleriyle başlayıp ISO ve diğer kalite yönetim sistemlerini kapsayacak şekilde ilerler. Ara sınav ve uygulamalı örnekler ile süreç yönetimi, denetim ve sürekli iyileştirme konuları işlenir. Son haftalarda kalite maliyetleri, müşteri memnuniyeti ve final sınavına hazırlık yapılır. |
|
|
|
| 14 |
Ders, kalite kavramları ve standardizasyonun temelleriyle başlayıp ISO ve diğer kalite yönetim sistemlerini kapsayacak şekilde ilerler. Ara sınav ve uygulamalı örnekler ile süreç yönetimi, denetim ve sürekli iyileştirme konuları işlenir. Son haftalarda kalite maliyetleri, müşteri memnuniyeti ve final sınavına hazırlık yapılır. |
|
|
|
| 15 |
Ders, kalite kavramları ve standardizasyonun temelleriyle başlayıp ISO ve diğer kalite yönetim sistemlerini kapsayacak şekilde ilerler. Ara sınav ve uygulamalı örnekler ile süreç yönetimi, denetim ve sürekli iyileştirme konuları işlenir. Son haftalarda kalite maliyetleri, müşteri memnuniyeti ve final sınavına hazırlık yapılır. |
|
|
|