| 1 |
Psikoeğitim kavramı, psikoeğitim gruplarının diger grup türleri arasındaki yeri ve psikoeğitim gruplarının özellikleri |
|
|
|
| 2 |
Psikoeğitim programının konusu, genel amacı ve hedef kitlenin belirlenmesinde kriterler, programın gerekçesi ve önemi, programın amaçlarının belirlenmesi. |
|
|
|
| 3 |
Psiko eğitim gruplarında oturumlar ve aşamaları |
|
|
|
| 4 |
Psikoeğitim grubunun oluşturulması ve yürütülmesi |
|
|
|
| 5 |
Psikoeğitim gruplarında liderlik ve liderlik becerileri |
|
|
|
| 6 |
Öğrencilerin belirledikleri konularla ilgili psikoeğitim programlarının planlanması |
|
|
|
| 7 |
Öğrencilerin hazırlayacakları psikoeğitim programının birinci ve ikinci oturumlarının yapılandırılması |
|
|
|
| 8 |
Öğrencilerin hazırlayacakları psikoeğitim programının üçüncü ve dördücü oturumlarının yapılandırılması |
|
|
|
| 9 |
ara sınav |
|
|
|
| 10 |
Psikoeğtim gruplarında etik ve profesyonel konular |
|
|
|
| 11 |
Planlanan konu ile ilgili psikoeğitim programının amaçlarının belirlenmesi (programın genel amacı, program amaçları ve oturum amaçları) |
|
|
|
| 12 |
Öğrencilerin geliştirdikleri psikoeğitim progralarının 5-6 oturumlarının incelenmesi ve oturumlara son şeklinin verilmesi |
|
|
|
| 13 |
Öğrencilerin geliştirdikleri psikoeğitim progralarının son oturumlarının incelenmesi ve oturumlara son şeklinin verilmesi |
|
|
|
| 14 |
Tüm oturumlarının gözden geçirilerek genel değerlendirmenin yapılması |
|
|
|
| 15 |
Genel değerlendirme |
|
|
|