| 1 |
Dersin tanıtımı, doktora düzeyinde bireyle danışma becerilerinin kapsamı ve etik çerçeve |
|
|
|
| 2 |
Gelişmiş danışma mikro becerileri ve derinlemesine dinleme teknikleri |
|
|
|
| 3 |
Danışma sürecinde duygusal süreçlerin analizi ve terapötik ittifakın güçlendirilmesi |
|
|
|
| 4 |
Vaka formülasyonu yaklaşımları (bilişsel, psikodinamik, bütüncül) |
|
|
|
| 5 |
Danışma sürecinde direnç, aktarım ve karşı aktarımın ele alınması |
|
|
|
| 6 |
Danışma sürecinde kriz ve travma durumlarıyla çalışma |
|
|
|
| 7 |
Çok kültürlü bireyle danışma uygulamaları ve kültürel yeterlilik |
|
|
|
| 8 |
Ara sınav |
|
|
|
| 9 |
Ara değerlendirme: öğrenci danışma kayıtlarının çözümlemesi ve süpervizyon |
|
|
|
| 10 |
Etik ikilemler ve profesyonel sınırların yönetimi |
|
|
|
| 11 |
Bütüncül vaka kavramsallaştırması ve müdahale planı geliştirme |
|
|
|
| 12 |
Kanıta dayalı yaklaşımlar ve bireyle danışmada ölçme-değerlendirme kullanımı |
|
|
|
| 13 |
Yenilikçi yaklaşımlar: kısa süreli, çözüm odaklı ve duygusal odaklı tekniklerin entegrasyonu |
|
|
|
| 14 |
Öğrenci danışma uygulamaları – süpervizyon ve geribildirim oturumları |
|
|
|
| 15 |
Genel değerlendirme, mesleki öz farkındalık ve danışman kimliğinin güçlendirilmesi |
|
|
|