| 1 |
Kavram olarak yeni teknolojiler ve öğretim teknolojileri |
|
|
|
| 2 |
Yabancı dil dersinde teknolojinin rolü |
|
|
|
| 3 |
Eğitim teknolojileri, dijital öğretim araçları ve Almanca öğretim yöntemleri arasındaki ilişki |
|
|
|
| 4 |
E-learning: nedir? Almancanın öğretiminde bilgisayar ve internet |
|
|
|
| 5 |
Blended Learning ve Yapılandırmacılık kuramı arasındaki ilişki |
|
|
|
| 6 |
Blended Learning ve Yapılandırmacılık kuramı arasındaki ilişki |
|
|
|
| 7 |
Almancanın Öğretiminde Podcast Kullanımı |
|
|
|
| 8 |
Almancanın Öğretiminde Videopodcast Kullanımı |
|
|
|
| 9 |
Almancanın Öğretiminde Moodle Kullanımı |
|
|
|
| 10 |
Almancanın Öğretiminde Etkileşimli Tahta Kullanımı |
|
|
|
| 11 |
Almancanın Öğretiminde Etkileşimli Tahta Kullanımı |
|
|
|
| 12 |
Proje çalışması: Teknoloji kullanımı içeren ders planları hazırlama ve sunma |
|
|
|
| 13 |
Proje çalışması: Teknoloji kullanımı içeren ders planları hazırlama ve sunma |
|
|
|
| 14 |
Proje çalışması: Teknoloji kullanımı içeren ders planları hazırlama ve sunma |
|
|
|
| 15 |
Proje çalışması: Teknoloji kullanımı içeren ders planları hazırlama ve sunma |
|
|
|