Ders Notları

100% Complete (success)
Dikkat !!! Lütfen okuyunuz ...

Öğretim Üyesi (Üyeleri): Dr. Öğr. Üyesi Taylan Önyay *

(*) Ders notu girebilmek için, bu alanda kendi isminiz yazıyor olmalı...

  • Bologna verilerinin girilmesi;
    ubys.omu.edu.tr adresinden,
    ÜBYS' de Öğretim Elemanları yetkisi seçilmeli... Öğretim elemanı danışmanlık işlemlerinden yapabilirsiniz...
Yıl: 2025, Dönem: Güz
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar

Dersin İçeriği

Sıvı elektrolit kaybının belirlenmesi. kan gazları sonuçlarının yorumlanması. Sıvı miktarı ve uygulama hızının belirlenmesi. kolloid ve kristaloid sıvılar.

Dersin Amacı

sıvı elektrolit denge bozuklukları ve tedavisi hakkında bilgi edinmek

Haftalık Ders İçeriği

Hafta Teorik Uygulama Laboratuar Ders Notları
1 Ders kapsamında güncel bilimsel makalelerin taranması, okunması ve tartışılması hedeflenmektedir.Ders kapsamında güncel bilimsel makalelerin taranması, okunması ve tartışılması hedeflenmektedir.
2 Ders kapsamında güncel bilimsel makalelerin taranması, okunması ve tartışılması hedeflenmektedir.
3 Ders kapsamında güncel bilimsel makalelerin taranması, okunması ve tartışılması hedeflenmektedir.
4 Ders kapsamında güncel bilimsel makalelerin taranması, okunması ve tartışılması hedeflenmektedir.
5 Ders kapsamında güncel bilimsel makalelerin taranması, okunması ve tartışılması hedeflenmektedir.
6 Ders kapsamında güncel bilimsel makalelerin taranması, okunması ve tartışılması hedeflenmektedir.
7 Ders kapsamında güncel bilimsel makalelerin taranması, okunması ve tartışılması hedeflenmektedir.
8 Ders kapsamında güncel bilimsel makalelerin taranması, okunması ve tartışılması hedeflenmektedir.
9 Ders kapsamında güncel bilimsel makalelerin taranması, okunması ve tartışılması hedeflenmektedir.
10 Ders kapsamında güncel bilimsel makalelerin taranması, okunması ve tartışılması hedeflenmektedir.
11 Ders kapsamında güncel bilimsel makalelerin taranması, okunması ve tartışılması hedeflenmektedir.
12 Ders kapsamında güncel bilimsel makalelerin taranması, okunması ve tartışılması hedeflenmektedir.
13 Ders kapsamında güncel bilimsel makalelerin taranması, okunması ve tartışılması hedeflenmektedir.
14 Ders kapsamında güncel bilimsel makalelerin taranması, okunması ve tartışılması hedeflenmektedir.
15 Ders kapsamında güncel bilimsel makalelerin taranması, okunması ve tartışılması hedeflenmektedir.