1 |
Halkla İlişkilerin Tanımı, Önemi ve Gelişimi |
|
|
|
2 |
Sağlık Sektöründe Halkla İlişkilerin Rolü ve Fonksiyonları |
|
|
|
3 |
İletişim Süreci ve Türleri (Sözlü, Sözsüz, Yazılı, Görsel) |
|
|
|
4 |
Hedef Kitle Analizi ve Paydaşlarla İletişim |
|
|
|
5 |
Sağlık Kurumlarında Kurumsal İmaj ve Kurumsal Kimlik |
|
|
|
6 |
Halkla İlişkilerde Araçlar ve Yöntemler (Basın bülteni, Broşür, Sosyal Medya vb.) |
|
|
|
7 |
Medya ile İlişkiler ve Basınla Etkileşim |
|
|
|
8 |
Ara Sınav |
|
|
|
9 |
Hasta Hakları, Hasta Memnuniyeti ve Geri Bildirim Sistemleri |
|
|
|
10 |
Hasta Hakları, Hasta Memnuniyeti ve Geri Bildirim Sistemleri |
|
|
|
11 |
Kriz Dönemlerinde Halkla İlişkiler Yönetimi (Pandemi, Hatalı Tıbbi Müdahale vb.) |
|
|
|
12 |
Kurum İçi İletişim ve Çalışan Memnuniyeti |
|
|
|
13 |
Sosyal Sorumluluk Projeleri ve Toplumla Etkileşim |
|
|
|
14 |
Etik İlkeler ve Halkla İlişkilerde Mesleki Sorumluluk |
|
|
|
15 |
Genel Değerlendirme |
|
|
|
16 |
Final Sınavı |
|
|
|