Yıl: 2024, Dönem: Güz
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar
Sağlık Hizmetleri Pazarlaması, Prof.Dr. Dilaver Tengilimoğlu, Siyasal Kitabevi, 2011
Sağlık Hizmetlerinde Pazarlama, Doç.Dr. Şükran Karaca, Beta Yayıncılık, 2019
Dersin İçeriği
Sağlık hizmetlerinde pazarlamanın temel kavramları, sağlık pazarlama stratejileri, hasta odaklı yaklaşımlar, pazar analizi, ürün ve hizmet geliştirme, fiyatlandırma, dağıtım, tutundurma faaliyetleri, dijital pazarlama ve sağlık sektörüne özgü etik konular işlenir.
Dersin Amacı
Bu dersin amacı, öğrencilere sağlık hizmetlerinde pazarlama yönetiminin temel kavramlarını, stratejilerini ve uygulamalarını öğretmek; sağlık sektörüne özgü pazarlama süreçlerini anlamalarını sağlamak ve etkin pazarlama planları oluşturma becerisi kazandırmaktır.