Ders Notları

100% Complete (success)
Dikkat !!! Lütfen okuyunuz ...

Öğretim Üyesi (Üyeleri): Prof. Dr. Yavuz Saka *

(*) Ders notu girebilmek için, bu alanda kendi isminiz yazıyor olmalı...

  • Bologna verilerinin girilmesi;
    ubys.omu.edu.tr adresinden,
    ÜBYS' de Öğretim Elemanları yetkisi seçilmeli... Öğretim elemanı danışmanlık işlemlerinden yapabilirsiniz...
Yıl: 2024, Dönem: Güz
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar

Fosnot, C.T. (2007). Oluşturmacılık: teori, perspektifler ve uygulama (S. Durmuş, Çev.). Ankara: Nobel. (Orijinal çalışma basım tarihi 2005.) Philips, D.C., & Soltis, J.F. (2005). Öğrenme: Perspektifler (S. Durmuş, Çev.). Ankara: Nobel. (Orijinal çalışma basım tarihi 2004.) Schunk, D.H.(2009). Öğrenme teorileri: Eğitimsel bir bakış (M. Şahin, Cev.). Ankara Nobel. (Orijinal çalışma basım tarihi 2008.) Ulgen, G. (2004). Kavram geliştirme. Ankara: Nobel Gredler, M. E. (2001). Learning and Instruction: theory into practice. New Jersey: Prentice -Hall Ulgen, G. (1995). Eğitim psikolojisi: Kavramlar, ilkeler, yöntemler, kuramlar ve uygulamalar. Ankara:Nobel Senemoğlu, N. (1997). Gelişim öğrenme ve öğretim: Kuramdan uygulamaya. Ankara: Gazi

Dersin İçeriği

probleme dayalı öğrenme yaklaşımı ve uygulama örnekleri

Dersin Amacı

fen eğitiminde probleme dayalı öğrenme yaklaşımını öğrenmek

Haftalık Ders İçeriği

Hafta Teorik Uygulama Laboratuar Ders Notları
1 fen eğitiminde probleme dayalı öğrenme yaklaşımını tanımlar.
2 fen eğitiminde probleme dayalı öğrenme yaklaşımını tanımlar.
3 fen eğitiminde probleme dayalı öğrenme yaklaşımını tanımlar.
4 fen eğitiminde probleme dayalı öğrenme yaklaşımını tanımlar.
5 probleme dayalı öğrenme yaklaşımını yorumlar.
6 probleme dayalı öğrenme yaklaşımını yorumlar
7 probleme dayalı öğrenme yaklaşımını yorumlar.
8 probleme dayalı öğrenme yaklaşımını yorumlar.
9 ara sınav
10 örnekler sunar
11 örnekler sunar.
12 örnekler sunar
13 örnekler sunar.
14 örnekler sunar.
15 örnekler sunar.
16 örnekler sunar.