1 |
Dönem programı hazırlama ve hazırlanacak ders konuları üzerinde konuşma. |
|
|
|
2 |
|
A. Öğrenme yaklaşımları
1. Davranışçı yaklaşım,
|
|
|
3 |
|
A. Öğrenme teorileri
2. Bilişsel öğrenme teorileri |
|
|
4 |
|
Bilgi işlem modeli
Probleme Dayalı Öğrenme ve Proje Tabanlı Öğrenme |
|
|
5 |
|
İşbirlkli öğrenme
Tam öğrenme |
|
|
6 |
|
Öğrenme ve öğretim ilkeleri
Öğrenme stilleri |
|
|
7 |
|
Beyin temelli öğrenme, aktif öğrenme, basamaklı öğretim, Gagne’nin öğrenme modeli |
|
|
8 |
|
Yaşantısal öğrenme (Kolb), Kuantum öğrenme , Oyun temelli öğrenme, karikatüre dayalı öğrenme |
|
|
9 |
|
Vize haftası
Makale ile ilgili araştırma önerilerinin sunulması |
|
|
10 |
|
Öz düzenlemeli öğrenme, harmanlanmış öğrenme, çoklu zeka kuramı |
|
|
11 |
|
Düşünme becerileri (analitik, yakınsak, ıraksak, yaratıcı, eleştirel, yansıtıcı, metabilişsel, lateral |
|
|
12 |
|
Anlamlı öğrenme, Modüler öğretim, programlı öğretim, bireyselleştirilmiş öğretim |
|
|
13 |
|
Yaşam boyu öğrenme, internet tabanlı öğrenme. Öğrenme, bilgisayar destekli öğrenme |
|
|
14 |
|
Öğrenme ve öğretimde son gelişmeler |
|
|
15 |
Döne yapılan çalışmaların gözden geçirilmesi
Makale çalışmalarının gözden geçirilmesi |
|
|
|