1 |
Dil Edinimi Teorilerine Giriş ve ders içeriği ve sunu paylaşımı |
- |
- |
|
2 |
Dilin doğası, çocuk tanımı, dilsel ve bilşsel gelişimi |
- |
- |
|
3 |
Dil edinim aşamaları, ana dil edinimi, birinci dil edinim kuramları, "Vahşi Çocuk Genie" ile ilgili film izleme ve onun üzerine tartışma |
- |
- |
|
4 |
Davranışçı Yaklaşım, Doğuştancı Yaklaşım, İşlevsel Yaklaşım |
- |
- |
|
5 |
Davranışçı Yaklaşım, Doğuştancı Yaklaşım, İşlevsel Yaklaşım |
- |
- |
|
6 |
ikinci Dil öğrenme ile ilgili kuramsal yaklaşımlar, algılama ve üretme, Doğal olarak edinme / Girdi sağlama, Dil Genelceleri, Sistemlilik ve değişkenlik, Dil ve Düşünce, Öykünme, Pratik Yapma, Girdi, Söylem |
- |
- |
|
7 |
Öğrenci dili dili, dil yanlışları İkinci dil edinim süreçleri, öğrenenlerin dilinin edimsel boyutları |
- |
- |
|
8 |
Öğrenci dili dili, dil yanlışları İkinci dil edinim süreçleri, öğrenenlerin dilinin edimsel boyutları |
- |
- |
|
9 |
Arasınav / Sınıf içi Sunular |
- |
- |
|
10 |
İkinci dil Edinimini açıklama, içsel etmenler |
- |
- |
|
11 |
İkinci dil edinimi etkileyen dışsal etmenler |
- |
- |
|
12 |
Bireysel öğrenci farklılıkları ve ikinci dil öğrenimi: yaş, zeka, Dil edinim zekası, kişilik, motivasyon |
- |
- |
|
13 |
Öğrenenelerin düşünceleri, Edinim yaşı, öğrenim stratejileri |
- |
- |
|
14 |
Sınıf ortamında dil edinimi |
- |
- |
|
15 |
İkinci dil öğrenme araştırması için gelecekteki yönergeler |
- |
- |
|
16 |
Son sınav |
- |
- |
|