Yıl: 4, Dönem: 1
Hedefi
1-Sağlık hizmetlerin sunumda iletişimin önemini savuna bilmeli, 2-İletişimin tanımını yapabilmeli 3-İletişimin temel bileşenlerini sayabilmeli 4-Hasta hekim iletişim tiplerini sayabilmeli, 5-İletişim engellerini sayabilmeli, 6-Tıp etiğinin temel kaynaklarını tanımlaya bilmeli, 7-Çeşitli etik karar verme yaklaşımlarını ayırt edebilme, tüm hastaların saygı görme ve eşit hizmet almayı hak ettiklerini açıklayabilmeli, 8-Aydınlatılmış onamın temel bileşenlerini tanımlayabilmeli, 9-Karar verme yeterliliği olmayan hastalar için tıbbi kararların nasıl alınması gerektiğini açıklayabilmeli ve mesleki gizlilik ilkesini nasıl haklı çıkarıldığını açıklayabilmeli, 10-Malpraktis,olağan dışı durumlar, kişilerin iş sosyal yaşamı dışındaki sorunlara ilşkin etik yaklaşımları kavrama, mesleki uygulamaların hekim hakları, mesleki dayanışma ve iyi hekim değerleri çerçevesinde yürütülmesi konusunda etik tutum kazanma