OZAE031
|
Eleştirel Düşünme Eğitimi |
2 |
0 |
0 |
2 |
4 |
|
OZAE004
|
İş ve Meslek Becerilerinin Öğretimi |
2 |
0 |
0 |
2 |
4 |
|
OZAE052
|
İşitmenin Doğası ve İşitmeye Yardımcı Teknikler |
2 |
0 |
0 |
2 |
4 |
|
OZAE006
|
Zy' de Kavram Öğretimi |
2 |
0 |
0 |
2 |
4 |
|
OZAE016
|
OSB' de Sosyal Beceri Öğretimi |
2 |
0 |
0 |
2 |
4 |
|
OZAE029
|
ÖG' de Erken Müdahale ve Değerlendirme |
0 |
0 |
0 |
2 |
4 |
|
OZAE038
|
ÖY' de Sosyal, Duygusal ve Akademik Rehberlik |
2 |
0 |
0 |
2 |
4 |
|
OZAE045
|
GY' de Disiplinler Arası Çalışma ve İşbirliği |
2 |
0 |
0 |
2 |
4 |
|
OZAE054
|
İY ve Dil |
2 |
0 |
0 |
2 |
4 |
|
OZAE015
|
OSB' de Disiplinler Arası Çalışma ve İşbirliği |
2 |
0 |
0 |
2 |
4 |
|
OZAE028
|
ÖG' de Disiplinler Arası Çalışma ve İşbirliği |
2 |
0 |
0 |
2 |
4 |
|
OZAE044
|
GY Olan Yetişkinler Eğitimi |
2 |
0 |
0 |
2 |
4 |
|
OZAE050
|
Yönelim ve Bağımsız Hareket Becerilerinin Öğretimi |
2 |
0 |
0 |
2 |
4 |
|
OZAE057
|
İY' de Erken Çocukluk Dönemi Eğitimi |
2 |
0 |
0 |
2 |
4 |
|
OZAE060
|
Koklear İmplant ve Dinleme Eğitimi |
2 |
0 |
0 |
2 |
4 |
|
OZAE022
|
Matematik Güçlüğü; Tanımlama ve Müdahale |
2 |
0 |
0 |
2 |
4 |
|
OZAE048
|
GY' de Sosyal Beceri Öğretimi |
2 |
0 |
0 |
2 |
4 |
|
OZAE008
|
Zy' de Sosyal Beceri Öğretimi |
2 |
0 |
0 |
2 |
4 |
|
OZAE021
|
Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu |
2 |
0 |
0 |
2 |
4 |
|
OZAE027
|
ÖG' de Destek Eğitim Programları |
2 |
0 |
0 |
2 |
4 |
|
OZAE040
|
Yaratıcı Düşünme Eğitimi |
2 |
0 |
0 |
2 |
4 |
|
OZAE011
|
Doğal Öğretim Süreci ve Uygulanması |
2 |
0 |
0 |
2 |
4 |
|
OZAE037
|
ÖY' de Program Geliştirme |
2 |
0 |
0 |
2 |
4 |
|
OZAE003
|
Erken Müdahale Programları |
2 |
0 |
0 |
2 |
4 |
|
OZAE009
|
Zy' de Teknoloji Destekli Öğretim |
0 |
0 |
0 |
0 |
4 |
|
OZAE019
|
Yanlışsız Öğretim Yöntemleri |
2 |
0 |
0 |
2 |
4 |
|
OZAE036
|
ÖY' de Öğrenme Problemleri ve Eğitimi |
2 |
0 |
0 |
2 |
4 |
|
OZAE039
|
ÖY'de Tanılama Modelleri ve Testleri |
2 |
0 |
0 |
2 |
4 |
|
OZAE042
|
GY Eğitimine Aile Katılımı |
0 |
0 |
0 |
2 |
4 |
|
OZAE049
|
İleri Seviye Braille Okuma Yazma |
0 |
0 |
0 |
2 |
4 |
|
OZAE058
|
İY' de İletişim Becerilerinin Desteklenmesi |
2 |
0 |
0 |
2 |
4 |
|
OZAE035
|
ÖY' de Erken Çocukluk Döneminde Tanılama ve Eğitim |
2 |
0 |
0 |
2 |
4 |
|
OZAE051
|
İleri Seviye Türk İşaret Dili |
2 |
0 |
0 |
2 |
4 |
|
OZAE026
|
ÖG' de Akademik Olmayan Becerilerin Desteklenmesi |
2 |
0 |
0 |
2 |
4 |
|
OZAE001
|
Çoklu Yetersizlik ve Eğitimleri |
2 |
0 |
0 |
2 |
4 |
|
OZAE024
|
ÖG İçin Öğrenme Stratejileri |
2 |
0 |
0 |
2 |
4 |
|
OZAE053
|
İY Eğitimine Aile Katılımı |
2 |
0 |
0 |
2 |
4 |
|
OZAE056
|
İY' de Disiplinler Arası Çalışma ve İşbirliği |
2 |
0 |
0 |
2 |
4 |
|
OZAE059
|
İY' de Özel Öğretim Yöntemleri |
2 |
0 |
0 |
2 |
4 |
|
OZAE034
|
ÖY' de Duyuşsal Eğitim |
2 |
0 |
0 |
2 |
4 |
|
OZAE032
|
ÖY Eğitimine Aile Katılımı |
2 |
0 |
0 |
2 |
4 |
|
OZAE033
|
ÖY' de Disiplinler Arası Çalışma ve İşbirliği |
2 |
0 |
0 |
2 |
4 |
|
OZAE055
|
İY' de Ders Planı Geliştirme |
2 |
0 |
0 |
2 |
4 |
|
OZAE014
|
OSB ' de Davranış Yöntemi |
2 |
0 |
0 |
2 |
4 |
|
OZAE030
|
Yazma Güçlüğü: Tanımlama ve Müdahale |
2 |
0 |
0 |
2 |
4 |
|
OZAE043
|
GY İçin Yardımcı Teknolojiler |
2 |
0 |
0 |
2 |
4 |
|
OZAE046
|
GY' de Erken Çocukluk Dönemi Eğitimi |
0 |
0 |
0 |
0 |
4 |
|
OZAE007
|
Zy' de öğretim Uyarlamaları |
2 |
0 |
0 |
2 |
4 |
|
OZAE010
|
Zy' de Yetişkinliğe Geçiş |
0 |
0 |
0 |
0 |
4 |
|
OZAE013
|
OSB İçin Alternatif İşletim Yöntemleri |
2 |
0 |
0 |
2 |
4 |
|
OZAE017
|
OSB' de Teknoloji Destekli Öğretim |
2 |
0 |
0 |
2 |
4 |
|
OZAE020
|
Yüksek İşlevli OSB Eğitimi |
2 |
0 |
0 |
2 |
4 |
|
OZAE023
|
Okuma Güçlüğü; Tanımlama ve Müdahale |
2 |
0 |
0 |
2 |
4 |
|
OZAE002
|
Ergenlik ve Cinsel Eğitim |
0 |
0 |
0 |
2 |
4 |
|
OZAE012
|
Orta ve İleri Düzeyde OSB Eğitimi |
2 |
0 |
0 |
2 |
4 |
|
OZAE018
|
OSB' de Temel Becerilerin Kazandırılması |
2 |
0 |
0 |
2 |
4 |
|
OZAE025
|
ÖG ve Davranış Bozuklukları |
2 |
0 |
0 |
2 |
4 |
|
OZAE041
|
Görme Becelerinin Desteklenmesi |
2 |
0 |
0 |
2 |
4 |
|
OZAE047
|
GY' de program Geliştirme |
2 |
0 |
0 |
2 |
4 |
|
OZAE005
|
Zy' de Disiplinler Arası çalışma ve İşbirliği |
2 |
0 |
0 |
2 |
4 |
|