Yıl: 2023, Dönem: Bahar
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar
Ders, pazarlama bilgi sistemi ve pazarlama araştırması sektörü ve pazarlama araştırma süreci ile başlayacaktır. Araştırma tasarımı, ikincil veriler ve kalitatif araştırma tekniklerinin anlatımı ile devam edecektir. Anket yöntemi ve soru formu tasarımı konularının ardından örnekleme, saha çalışması konularına yer verilecektir. Veri girişi, düzenleme ve veri analizine ilişkin temel konular ele alındıktan sonra araştırma raporu yazımı konusu ile son bulacaktır.
Dersin İçeriği
Konu anlatımı, Tartışma, Soru-Yanıt, Grup Çalışması, Uygulama - Alıştırma, Sorun/Problem Çözme, Beyin Fırtınası, Rapor Hazırlama ve Sunma
Dersin Amacı
pazarlama problemlerinin teşhisi ve çözümü ile ilgili olarak karar vericiye yardımcı olmak amacıyla verilerin sistematik ve objektif olarak toplanması, analiz edilmesi ve yorumlanmasıdır.