Ders Notları

100% Complete (success)
Dikkat !!! Lütfen okuyunuz ...

Öğretim Üyesi (Üyeleri): Saime Şeyma Danayiyen *

(*) Ders notu girebilmek için, bu alanda kendi isminiz yazıyor olmalı...

  • Bologna verilerinin girilmesi;
    ubys.omu.edu.tr adresinden,
    ÜBYS' de Öğretim Elemanları yetkisi seçilmeli... Öğretim elemanı danışmanlık işlemlerinden yapabilirsiniz...
Yıl: 2023, Dönem: Bahar
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar

Ders, pazarlama bilgi sistemi ve pazarlama araştırması sektörü ve pazarlama araştırma süreci ile başlayacaktır. Araştırma tasarımı, ikincil veriler ve kalitatif araştırma tekniklerinin anlatımı ile devam edecektir. Anket yöntemi ve soru formu tasarımı konularının ardından örnekleme, saha çalışması konularına yer verilecektir. Veri girişi, düzenleme ve veri analizine ilişkin temel konular ele alındıktan sonra araştırma raporu yazımı konusu ile son bulacaktır.

Dersin İçeriği

Konu anlatımı, Tartışma, Soru-Yanıt, Grup Çalışması, Uygulama - Alıştırma, Sorun/Problem Çözme, Beyin Fırtınası, Rapor Hazırlama ve Sunma

Dersin Amacı

pazarlama problemlerinin teşhisi ve çözümü ile ilgili olarak karar vericiye yardımcı olmak amacıyla verilerin sistematik ve objektif olarak toplanması, analiz edilmesi ve yorumlanmasıdır.

Haftalık Ders İçeriği

Hafta Teorik Uygulama Laboratuar Ders Notları
1 Pazarlama Araştırmasına Giriş Bölüm1.pptx
2 Pazarlama Araştırması Sektörü Bölüm2.pptx
3 Pazarlama Araştırması Süreci Bölüm3 (1).pptx
Bölüm4.pptx
4 Araştırma Tasarımı Bölüm5.pptx
5 İkincil Veriler Bölüm6.pptx
6 Nitel Araştırma Teknikleri Bölüm7.pptx
7 Nicel Araştırma teknikleri Bölüm8.pptx
8 Anket Yöntemi ve Anket Formu Tasarımı Bölüm9.pptx
9 ARA SINAV
10 Örnekleme Bölüm10.pptx
11 Saha Çalışması ve Veri Kalitesi Bölüm11.pptx
12 Veri Girişi ve Düzenleme Bölüm12.pptx
Bölüm13.pptx
13 Tanımlayıcı İstatistikler ve Hipotez Testleri Bölüm14.pptx
14 Araştırma Raporunun Hazırlanması Bölüm15.pptx
15 Araştırma Raporunun HazırlanmasıÖrnek bir araştırma makalesinin incelenmesi / Dersin değerlendirilmesi Bölüm16.pptx